Cocktailjurkje?

3 juli 2014 - Langkawi, Maleisië

De laatste keer deze reis dat we vroeg uit de veren moesten. Om 7.00 uur werden we opgehaald om naar de ferry gebracht te worden die ons in 2,5 uur naar Langkawi bracht. De komende 5 nachten verblijven we in het Westin Langkawi Resort & Spa. We laten ons maar eens lekker verwennen in dit 5 sterren-complex. Te beginnen met een upgrade van de kamer. We hebben nu een fantastische kamer met balkon en uitzicht op de tuin, het zwembad en de zee! We zijn nu zelfs special prefered guests! Dit betekent oa dat we 15% korting krijgen op het eten in één van de vijf restaurants die het resort rijk is. Toen we op ons gemak eens gingen bekijken wat de restaurants allemaal te bieden hebben, kwamen we er achter dat er voor de diverse restaurants zelfs een dresscode geldt! Voor enkele gelegenheden geldt "smart casual". Gelukkig hebben we internet, dus maar even opgezocht wat dit precies inhoudt:  voor dames betekent dit een mooi (cocktail)jurkje, mantelpakje of broekpak. Omdat een cocktailjurkje nu eenmaal niet tot onze standaard vakantie-uitrusting behoort, kiezen we daarom maar voor de restaurants waar de dresscode casual is. Dat past meer bij dat wat we in onze rugzak hebben zitten. De prijzen hier liggen op het niveau in NL. Voor de prijs van het diner dat we vanavond hebben gehad, hebben we de afgelopen week een hele week gegeten!

1. Mieke:
    3 juli 2014
    OMG wat een prachtig hotel :-) Heb het natuurlijk ook nog ff gegoogled. Anway...lichtelijk jaloers ben ik. Super reis.
  2. Lisanne:
    3 juli 2014
    Of gewoon een jurkje kopen om met jullie woorden "economisch bezig te zijn"? ;)
  3. Moniek:
    3 juli 2014
    Wauw wat een paradijs! Laat jullie maar eens lekker verwennen en heerlijk uitrusten. X
  4. J.peters:
    4 juli 2014
    Wat maakt het uit als het maar gesmaakt heeft.Wat die jurkjes betreft stond daar soms ook bij dat je bruine benen moest hebben ? Hoe had je dit dan opgelost? Groetjes pap en ome