Champagne-ontbijt!

4 juli 2014 - Langkawi, Maleisië

Heerlijk geslapen in een super comfortabel bed. Al vraag ik me af wat ik met 6 kussens moet in bed. Het ontbijt was helemaal geweldig. Je kon het zo gek niet bedenken of het was wel te krijgen. Van kleine beugelflesjes met diverse vers geperste vruchtensappen tot en met een "love egg" (een spiegelei in de vorm van een hartje). Tientallen soorten brood, kaas en beleg. Zelfs de champagne ontbrak niet.

De dag hebben we verder heel relaxed doorgebracht op ons balkonnetje en aan het zwembad. Aan het einde van de dag zijn we met de taxi naar het grootste winkelcentrum van Langkawi geweest. Dit stelde niet zo heel veel voor. We hebben hier ook meteen maar een hapje gegeten.  Het was hier in ieder geval een stuk goedkoper dan in ons hotel.
We zitten nu heerlijk op ons balkonnetje. Uitzicht op de Andamanse zee, drankje erbij. Wie doet ons wat? Of het moeten de apen zijn, die we volgens een waarschuwingsbordje op het balkon niet mogen voeren.

1. Desiree:
    4 juli 2014
    Dat is wat je noemt vakantie! Súper!
    Veel plezier nog, geniet er lekker van!
    groetjes Désirée
  2. Cor en José:
    4 juli 2014
    Hallo Jolanda en Claire,
    Wat een luizenleven leiden jullie toch! Hebben ze jullie niet verteld waarom jullie die apen niet mogen voeren? Zou ik als ik jullie was toch maar eens doen, ik ben benieuwd naar het antwoord.
    Groetjes, ook van tante José.
    Ome Cor
  3. J.peters:
    5 juli 2014
    Ik weet waarom je de apen niet mag voeren.
    Als je het wel doet komen die beesten op jullie af en dan zien de anderen het verschil niet meer. Weet je nog dien 96,4 %