Duty free en nasi in een zakje

5 juli 2014 - Langkawi, Maleisië

We kunnen hier tennissen, squashen en fitnessen. Gezien het weer hebben we toch maar weer gekozen voor het balkon en het zwembad. Lezen, zwemmen, puzzelen, spelletje doen. Wij komen de dag wel door. 's Avonds hebben we weer gebruik gemaakt van het perfecte taxisysteem hier op Langkawi. De portier bestelt een taxi en je krijgt een briefje met waar je naartoe wil met de prijs er bij. En bij veel winkelcentra is ook een dergelijke taxiservice. Prima geregeld zo. Dus wij vandaag naar Kuah. Hier zijn veel taxfree winkels waar je voornamelijk drank, chocola en horloges kunt kopen. Maar eerst hebben we een rondje over de eetmarkt gelopen. Enorm veel eetstalletjes waar de mensen diverse kant- en klaargekregen kopen om mee naar huis te nemen. Het is Ramadan en de zo'n is nog niet onder, dus er werd nog weinig gegeten. Het krioelde er van de mensen en het rook er fantastisch. Het eten zag er erg smakelijk uit, ook de nasi in zakjes. Helaas konden we nergens zitten om te eten, dus hebben we maar een klein restaurantje opgezocht en daar wat gegeten.
En nu gaan we ons voorbereiden op de wedstrijd van vanavond, dwz de wekker zetten. Want voor ons wordt het nachtwerk: als de wedstrijd van NL begint, is het hier 4.00 uur 's nachts.

1. J.peters:
    5 juli 2014
    Was er ook sambal bij zoals ze vragen bij china garden?
  2. Ria Christis:
    5 juli 2014
    Net terug van een reisje langs de Rijn zonder wifi heb ik genoten van jullie reisverslag van de laatste week. Wat een belevenissen. En Jolanda hoe is het met de lijn? Na al dat heerlijke eten?
    Zal wel goed zitten met zoveel beweging iedere avond! Groetjes en geniet nog van de laatste dagen.