Een tropische regenbui

7 juli 2014 - Langkawi, Maleisië

Onze laatste volledige dag in Maleisië. De tijd is hier omgevlogen. We hebben het erg naar onze zin gehad. Veel meegemaakt, veel gezien, veel gereisd, lekker gegeten en de laatste dagen lekker gerelaxt. Maar na 4 dagen luieren aan het zwembad en genieten van de rust en nog 1,5 dag te gaan is het vooruitzicht van "home sweet home" ook wel lekker.

We zijn de dag vandaag begonnen met de formaliteiten voor de terugreis, dwz inchecken en de boardingpassen vast uitprinten. Zo hebben we tenminste een zelf gekozen plaats in het vliegtuig. Over de rest van de dag valt weinig spannends te melden (sorry pap, dus ook geen mooie foto's). Of het moet de eerste tropische regenbui zijn die we overdag hebben meegemaakt. We hadden ons nog niet geïnstalleerd op ons bedje aan het zwembad of de bui barstte los (zie filmpje). De parasol bood gelukkig uitkomst. Korte tijd later hadden we de parasol weer nodig om ons tegen de zon te beschermen. Kortom, qua weer was het een wisselend dagje. 's Avonds zijn we met de taxi naar het winkelcentrum gegaan om een hapje te eten en om te proberen om de laatste Ringits  op te maken. Dat laatste valt niet mee gezien de prijzen en het beperkte assortiment hier op Langkawi. Wie weet biedt het vliegveld morgen nog een uitkomst.

1. Mieke:
    8 juli 2014
    Goede reis terug ladies - bedankt dat ik zo heb mogen mee genieten :-)
  2. Ria Christis:
    8 juli 2014
    Fijne terugreis! Bedankt voor de leuke verhalen!
  3. Laura:
    8 juli 2014
    Het is weinig origineel, maar het was leuk om middels jullie verhalen een beetje mee te mogen reizen. Dank, en goede reis.
  4. J.peters:
    8 juli 2014
    Thuis weer de hollandse pot en kom goed thuis'Groetjes pap en ome.