Lazy sunday

6 juli 2014 - Langkawi, Maleisië

Het was vroeg vandaag. Om 3.45 uur ging de wekker want wij wilden natuurlijk niets missen van de kwartfinalewedstrijd van het NL voetbalelftal die om 4.00 uur Maleisische tijd begon. Chips en frisdrank op het nachtkastje, wij waren er klaar voor. Toen de wedstrijd afgelopen was, konden we om de overwinning te vieren meteen aanschuiven aan het ontbijt, de champagne staat tenslotte elke ochtend klaar. We hebben er echter voor gekozen om eerst nog een paar uurtjes te slapen. Voor de rest was het een echte "lazy sunday": onze stek aan het zwembad en op het balkon weer ingenomen, boekje, ipad en muziek erbij. Zo kwamen wij de dag wel weer door. Later op de middag werd het bewolkter en vielen er een paar regenbuien. Maar qua temperatuur bleef het heel aangenaam.
Omdat we nog wat boodschapjes wilden doen, zijn we naar een klein winkelcentrum gewandeld dat bij het aankomstpunt van de ferry ligt, niet ver van het hotel. Onderweg hebben we voor het eerst kennisgemaakt met de apen waarvoor op het resort al werd gewaarschuwd. Hoog in de bomen vlogen ze over ons heen. Daar bleef het gelukkig bij. We zijn maar snel doorgelopen want die beesten schijnen nogal eens wat te laten vallen en we hadden geen paraplu bij de hand. Morgen de laatste volledige dag in Maleisië, wordt waarschijnlijk een "lazy monday".

1. Lisanne:
    7 juli 2014
    .... en laat ons maar werken, pfff! ;)
  2. Ria Christis:
    7 juli 2014
    Geniet van jullie laatste dag! En misschien een dia voorstelling op onze familiedag in augustus? Kunnen we wat we gelezen hebben in het echt zien.
  3. Cor en José:
    Hallo Jolanda en Claire,
    Nog even genieten en jullie vacantie zit er op. Wat een avontuurlijke reis. We zullen jullie reisverhalen missen. Mede namens tante José wens ik jullie een behouden thuiskomst.
    Groetjes,
    ome Cor
  4. J.peters:
    7 juli 2014
    Als jullie een luierdag hebben vind ik aan het relaas niets aan . Dan wordt er ook niets spannends geschreven of gefotografeerd.Heb ik het juist dat die benen op de foto van jolanda zijn? Geniet er nog even van.
    Groetjes pap en ome